tirsdag den 6. januar 2015

Biotop opgave 4

Til min opgave har jeg brugt bogen natur og miljø i pædagogisk arbejde 2.udgave. på side 294 var der en mini analyse model. I cirklen havde jeg æstetisk og finmotorik stående i natur havde jeg biotopen/skoven stående. I teknik havde jeg materialer fra skoven, ståltråd, snor, konserves glas stående- vigtigt at mindre børn også skal kunne lave det. Under kunst- står der- et produkt der er kommet frem under en æstetisk proces. Under kultur- min biotop er desværre ikke uberørt af mennesker, dog alligevel er der en stor variation af materialer,  planter og huler fra dyr.
Udover natur og miljø i pædagogisk arbejde 2.udgave har jeg brugt bogen kom med ud i naturen fra forlaget turbine af Annemarie Jakobsen og Inger skaarup til inspiration til mine processer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar