søndag den 4. januar 2015

Biotop opgave 4

Til min biotop opgave 4, har jeg gået i noget tid og spekuleret på hvordan jeg skulle gribe opgaven an, jeg besluttede mig for at jeg ville lave noget kreativt og æstetisk. I dag har jeg så været ude i min biotop og finde materialer til min opgave, det blev til nogle sorte og røde bær fra nogle ret så tynde buske, en masse mos, kogler og et væld af pinde, og så har jeg så nogle Nutella glas og andet konserves glas. Så det bliver til en blanding af materialer fra biotopen og genbrug. Jeg har ikke lavet nogen slagplan for hvad jeg præcis vil lave ud af alt det jeg har samlet. At få lavet noget æstetisk ud af genbrug og naturmaterialer er noget børn i alle alders klasser kan være med til, navnlig fordi der ikke bliver sat en begrænsning for hvad der skal laves udover de materialer der bliver samlet, og hvad man nu har liggende der kan bruges til genbrug. Det er kun fantasien der sætter grænser og en god mulighed for at fordybe sig i en æstetisk proces. Mit mål er at jeg vil lave noget som kan træne børnehavebørns finmotorik og noget kreativ som skolebørn kan lave.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar