tirsdag den 18. november 2014

-dukkeopgave

Så har jeg i går aftes blandet avis massen til min dukkeopgave. Jeg tilførte atamon for holdbarhedens skyld. Og da jeg ikke ejer en snert af tålmodighed og ikke gad vente på at avispapir skulle opløse sig i vandet, kørte jeg min gamle stavblender igennem det. Jeg kan godt lide at genbruge materialerne fra bunden så vidt det er muligt og derfor brugte jeg rigtig avispapir. I dag 24 timer senere er massen blød og formbar. Dog en lille anelse for våd. Så jeg vil tilføje lidt pålyfilla og så se om det ikke kan gøre dem mere fast.

opdatering dag 2  polyfilla gjorde avismassen mere lind og nem at arbejde med
   

så er dukken formet, og en af dagene vil jeg tage ud i biotopen igen og se om der ikke var nogle materialer man kunne bruge til at lavekroppen af.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar