tirsdag den 18. november 2014

ny biotop pr 1. november 2014..





Jeg hbiotopen 2. Det.  ommers fundet en biotop i en nærliggende skov. Der er et rigt dyreliv blandt andet er der harer, mus, diverse fugle og et hav af insekter og en stor tyk tudse som vi fandt ved en stor fugtig træstub i min biotop. Af planter i min biotop er der grantræer, Brombærbuske, et birketræ, skvalderkål, svampe, og en masse hasselnøddetræer.
Foto





Nyt fra biotopen. De fleste blade er nu faldet ned fra træerne og ligger tæt henover det hele. jeg kan skimte noget nedfaldent træ der er dækket med mos og nogle grene der slynger sig op ad træerne, svampene kan jeg ikke se nogle af nogle steder, men mon ikke der er noget at finde til nogle aktiviteter fra biotopen
Nyt fra biotop

Ingen kommentarer:

Send en kommentar