torsdag den 5. september 2013

Dyr i den gamle biotop

dyr der lever i min kolonihave/biotop
Jeg så en sommerfugl der fløj rundt i haven, men den satte sig ikke nogle steder så jeg kunne få et klart billede så derfor har jeg fundet et på nettet. Det samme galt for et stankelben så den har jeg også fundet et billede af på nettet. link til siden ligger ved billedet. resten af billederne er taget i haven.
de tre andre dyr er en snegl i sit sneglehus, en lille skovsnegl og en regnorm.

https://www.google.dk/search?q=billeder+af+hvid+sommerfugl&biw=1024&bih=494&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=MUIoUsiiBc3Isgb1l4C4AQ&ved=0CAcQ_AUoAQ



https://www.google.dk/search?q=billeder+af+hvid+sommerfugl&biw=1024&bih=494&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=MUIoUsiiBc3Isgb1l4C4AQ&ved=0CAcQ_AUoAQ#q=billeder+af+stankelben&tbm=isch




jeg fandt også fem planter den ene er en jordbær plante, hindbærbuske, to forskellige vilde blomster, kløver, og en ukrudtsplante der hedder agerpadderok som efter sigende skulle være rigtig svær at få ud af sin have igen når den først er der.





2 kommentarer:

  1. Hejsa

    Fint du er kommet i gang. Læg kun egne fotos på bloggen.

    Jeg er spændt på at følge med...

    Vh Ida

    SvarSlet
  2. Hejsa

    Er der nyt på vej fra din biotop?

    SvarSlet